Vzdialená správa

Balíček vzdialenej správy ponúka ideálne riešenie pre menšie podniky. Zahŕňa cenovo efektívnu a neobmedzenú službu vzdialenej podpory s 24-hodinovým monitorovaním vašej IT infraštruktúry a systémov.

Balíček vzdialenej IT podpory

Ak ste malá firma, ktorá pevne stráži svoje výdavky, ale vidíte hodnotu v technológiách, ako kľúčovom nástroji pre efektivitu, balíček vzdialenej podpory môže byť pre vás najlepšou voľbou.

Tento balíček ponúka neobmedzenú vzdialenú podporu pre vašich koncových užívateľov a pokrýva vaše počítače, servery a siete.

Môžete sa skontaktovať s naším Service Desk tímom telefonicky, emailom, chat aplikáciou alebo využitím servisného uzla priamo z vášho počítača, mobilu a online, tak často, ako potrebujete. Naše linky sú vybavené kvalifikovanými technikmi, aby sme zabezpečili, že budete naspäť v plnej prevádzke tak rýchlo ako treba, bez zdĺhavého zapisovania hovoru.

obrazok

Naši Service Desk technici využívajú popredné technológie vzdialeného prístupu a vo väčšine prípadov sú schopní napraviť vaše problémy ako keby boli fyzicky na mieste. Bez toho, aby museli navštíviť vaše priestory.

Ak predsa však potrebujete, aby niekto prišiel za vami, môžete využiť zľavy, aby ste ušetrili.


Prehľad kľúčových funkcií

Funkcie uvedené v mojom balíčku monitoringu a správy sú zahrnuté ako štandard.

  • Neobmedzená telefonická a emailová podpora
  • Neobmedzená vzdialená podpora (servery, počítače a siete)
  • Štandardné Service Desk hodiny, denne od 8:00 do 18:00
  • Preventívna údržba a aktualizácie
  • 24-hodinové monitorovanie a upozornenia v reálnom čase
  • Zaručená doba odozvy a riešenia problémov
  • Vysoká miera vyriešenia problémov už pri prvom kontakte
  • Správa služieb na najvyššej úrovni
  • IKT poradenstvo na vyžiadanie
  • Zvýhodnené poplatky za návštevu na mieste
  • Zvýhodnené sadzby na ďalšie služby
  • Žiadne skryté náklady

Kľúčové výhody balíčka

Náš balíček vzdialenej IT podpory zahŕňa všetky funkcie a výhody balíčka IT monitoringu. Medzi výhody patria:

Nižšie náklady a lepšie narábanie s rozpočtom

Náš cenový model je založený na mesačnom poplatku za služby a cena je pevná bez ohľadu na to, akú veľkú podporu využijete. Je to predvídateľný prevádzkový náklad.

Ušetrí vám to veľké náklady spojené s platbami za obmedzený časový blok s odborníkom alebo náklady spojené s prijatím a vyškolením vlastných ľudských zdrojov. Navyše, vždy je tu niekto, keď potrebujete pomoc – bez obmedzenia počas prestávok alebo dovoleniek.

Najrýchlejšia oprava

Všetci naši zamestnanci prvého kontaktu sú kvalifikovaní a skúsení, takže začíname váš problém riešiť ihneď. Bez toho, aby ste na telefónnej linke museli vyjednávať, aby sa veci dali do pohybu. Chápeme, že minimalizovanie narušení je kritické a zákaznícke služby sú naším hlavným zameraním.

Bez odmedzení

Na množstvo vzdialenej podpory sa nevzťahujú žiadne obmedzenia. Sme tu pre vás kedykoľvek a tak často, ako potrebujete.

Odborné znalosti serverov a sietí

Pre malé firmy je kľúčovou výzvou nájdenie takej hĺbky technických znalostí, aká je potrebná na udržiavanie emailov, serverov a sieťových systémov a odstraňovanie ich porúch. S nami túto výzvu zvládnete a otvoria sa vám dvere k ďalším úspechom a rastu.

Podpora nielen počas pracovných hodín

V rámci tohto balíčka monitorujeme váš systém 24 hodín denne, 7 dní v týždni. Tak dokážeme predvídať problémy predtým, ako nastanú. A ak predsa nastanú, vieme vás informovať a podniknúť potrebné opatrenia.

Jednoduché a bezpečné IKT

Udržiavať všetko aktuálne je časovo náročné a pracné. Použitím softvérových doplnkov a opatrení a tiež aktualizáciou antivíru a správy hrozieb vás od toho odbremeníme a vy sa môžete venovať svojmu podnikaniu.

 

 
 

Máte otázku? Napíšte e-mail ..

Rýchly kontakt